1403/02/10
8:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 05 مرداد 1394 12:10

تا به حال تمرین تکراری از اسکوچیچ ندید‌ه‌ام

روایت ابراهیمی از اهواز و فولاد؛ همه چی آرومه

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره کار با دراگان اسکوچیچ، گفت: در 30 روزی که در این تیم بوده‌ام تا به حال تمرین تکراری از او ندیده‌ام.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین ابراهیمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره حضور در فولاد و کار سرمربی این تیم، اظهار کرد: حقیقتا زمانی که پیشنهاد فولاد به دستم رسید، از لحاظ ساختاری این تیم را قبول داشتم اما فقط تحمل آب و‌هوای خوزستان برایم سخت بود که بعد از رفتن به شهر اهواز بر خلاف این موضوع را مشاهده کردم. آب و هوای این شهر بهتر از تصوراتم بود. مردم و بازیکنان این تیم هم خون گرم هستد و به سرعت من را در میان خودشان پذیرفتند. اسکوچیچ مربی با کلاس و دارای سبک است و در 30 روزی که در خدمت این تیم بودم 30 تمرین متفاوت را از او دیدم.

وی ادامه داد: در بازی آخر با بالکان آباد ترکمنستان، داور بازی با بازیکنان فولاد برخورد بدی داشت به طوری که 30 خطای آفساید از بازیکنان ما گرفت که به جرات می‌گویم 25 خطا بی مورد بود. با این شرایط بازیکنان عصبانی شده بودند اما اسکوچیچ می‌گفت نباید عصبی شوید چرا که داور تصمیم گیرنده است و شاید چنین صحنه ای در مسابقات لیگ برای شما به وجود بیاید و باید تحمل کنید.

بازیکن فولاد خوزستان درباره دیدار‌های تدارکاتی تیمش در کردان کرج و اردوی ترکیه، خاطر‌نشان کرد: نظر کادر‌فنی این بود که از بازی‌های آسان به بازی‌های سخت برسیم. در ایران بازی‌های به مراتب آسان‌تری داشتیم اما در نخستین بازی اردوی ترکیه به مصاف اسکی‌شایر ترکیه رفتیم که فینالیست جام حذفی این کشور بود و بازیکن تیم‌ملی یونان را در ترکیب داشت. در این بازی با قدرت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیدیم که نشان از عملکرد خوب و مثبت فولاد داشت.

ابراهیمی با تمجید از امکانات کمپ ترکیه، اظهار کرد: امکانات این کمپ فوق العاده بود و با تیم های خوبی هم دیدار کردیم. به نظرم حضور در ترکیه زمینه مناسبی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بود. در این اردو بازی‌های پیکان را هم تحلیل کرده بودیم که در چند روز اخیر راه‌آهن به جای این تیم در لیگ برتر ماند و تمامی تحلیل‌های ما از بین رفت.

وی همچنین درباره بازی در چند پست متعدد در این تیم، گفت: در بازی‌های تداراکاتی در قسمت‌های مختلف زمین بازی کردم اما در سمت راست زمین راحت‌ترم. در تیم بازیکنان فنی خوبی مانند اسماعیل شریفات هم هستند که می توانند در چند پست مختلف بازی کنند. از لحاظ فنی عملکرد بدی در این بازی‌ها نداشتم اما کادرفنی باید در این باره نظر بدهد.

ابراهیمی در پایان، گفت: بازیکنان جدید دیگر مانند مهدی دغاغله و حسین مالکی هم از بازیکنان خوب هستند و در این دو اردو عملکرد مثبتی داشتند. امیدوارم امسال با این تیم به موفقیت برسیم و دل هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (11 نظر تا کنون)

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
چهارشنبه 07 مرداد 1394 5:49 PM
امسال هافبک هامون عالین

سید بابک صالحی
سه شنبه 06 مرداد 1394 12:36 PM
هر بازیکنی که دراگان انتخاب کرده به کیفیتش نباید شک کرد

بختیاری از سوئد
سه شنبه 06 مرداد 1394 4:07 AM
آفرین به ابراهیمی خوشم میاد از فولاد که همیشه بازیکنان باکیفیت رو بر اساس و معیار اخلاق جذب میکنه ابراهیمی هم بازیکن باکیفیتی هست و هم مثل دیگر فولادیهای با اخلاق البته به نظر من همه خریدهای فولاد عالی بودند شاید اسمی نبودند اما کیفیت بالایی برای اجرای کارهای تاکتیکی فولاد اسکوچیچ دارند

مسعود
دوشنبه 05 مرداد 1394 9:16 PM
ببخشید این خبر صحت داره که نمانیا کوچیچ الان تو دفتر آقای اژدریه و داره مذاکره میکنه ؟؟؟

سجاد ملایی-شوش دانیال
دوشنبه 05 مرداد 1394 9:11 PM
قهرمانی واس ماست کلا همه چی واس ماس

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---